måndag 15 november 2010

Måndag igen!

Helgen i Uppsala har varit jätte bra! På lördan så var vi och shoppade lite på dagen sen så gick vi hem till S o P där dom höll på fixa sig fina. När dom hade farit iväg på bal så tog vi de lugnt en stund tills att vi började gå mot bion. På vägen till bion så kom vi på att Uppsala är en väldigt fin och mysig stad på natten. Dom hade "ljus shower" över hela staden vilket var väldigt coolt. Efter vi kikat runt lite där så gick vi in till bion. Såg som sagt Saw 3d, De var sjukt häftigt att se på bio i 3d. de rekomenderas!

På söndagen så for vi och handlade lite mat och diverse andra prylar man behöver :) De vart dock lite brottom till båten men vi hann i alla fall dit. Var ju farsdag igår så köpte en trisslott till pappa som present, men så klart så var han inte hemma när vi kom med färjan så fick lämna den där bara. Köpte ett par örhängen till mitt hjärta för hon ville ha sånna. Men jag försökte köpa dom diskret så hon inte skulle veta men tydligen så visste hon att jag köpte dom. Men gav dom sen senare på kvällen till henne :)

Idag har de varit skola, nu slappar jag lite sen senare så ska jag o I på streetdance. hoppas de e kul :)

Ha de bäst!
/Patrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar