fredag 26 november 2010

Julpynt?

Idag är det fredag och de är en fredag som började helt underbart! <3

På dagen så var I, S och jag och dansade lite zumba. Sen till brorsan o J och pratade lite, efter det drog vi vidare till hammarland för att hälsa på och hämta lite grejjer! :) Något som förvånade mig när jag kom hem var hur smal vår hund molly har blivit, helt sjukt va fin hon e nu :)

Nu har jag monterat upp en spegel och två hyllor i gulles lägenhet medans hon har julpyntat :) hon har gjort de jätte fint! Nu sitter jag och väntar på att hon ska komma tillbaka med mera julpynt. När jag väntar så får jag väll underhålla mig med Idol. Sitter här och hoppas på att denna dag ska sluta lika bra som den började :) men de får man se sen, man kan ju alltid hoppas :)

Ha de bäst!
/Patrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar