måndag 17 januari 2011

Firmafest (Y)

Tjeeena!

Jag är verkligen glad att jag for på firmafest i lördas med Steelfm! Jag är väll mest glad för att jag ens vart bjuden. :) Bra folk och jätte bra program! fick i sig så där lagom å lite till av de goda ;)

Har varit Internet fri i princip hela helgen efter som min telefon har varit i princip död. har haft så lite batteri i den så sparade den ström jag hade till samtal och mess så nu när man kom till datorn så hade man ju iaf nått att göra, se vad alla gjort i helgen egentligen :P

Idag har de varit en vanlig dag igen och med de menar jag skola och sen träning. nu sitter jag själv vid tvn och försöker underhålla mig. Mitt gulle fick ont i magen så hon har gått och sova, de ska jag också göra snart!

Godnatt alla!

//Patrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar