torsdag 2 december 2010

hejhopp!

Idag e de torsdag och har haft endast en lektion idag å de var matte. Började halv 1 (Y) Sen efter matten så vart de en sväng ner på stan å kolla ifall de fanns nått intressant där. Men nä, lika tråkigt som vanligt! :(

Efter statshänget så for jag på invägning! För den som inte kommer ihåg så började jag banta för typ en månad sen och har börjat träna. när jag började på de här så vägde jag 100,3 kg vilken var rätt mycket. Har varit och vägt mig en gång i veckan men idag så mätte man fettmassa, muskelmassa och sånt. Alla värden har förbättras som förväntat och jag har gått ner i vikt! :D känns jätte skönt att bli smalare :) känner mig piggare och friskare kroppsligt. Kan någon gissa vad jag väger nu idag? :)

sen efter de så for vi ut till mattsons och handlade mat och sen vidare ut till gulles lägenhet. Nu sitter jag vid datorn och sötnosen vilar. hon e så fin när hon sover :)

nu ska jag kolla vidare på internet och se ifall de hänt nått nytt!

Ha de bäst!
/Patrik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar